Zebra Print Pointer 2

Ridlektionen idag i en trea!

Jag fick det DeSoto, MEN jag fick inga glädjetårar utan blev bara superduper glad :)
Vi övade volter och galoppfattningar samt växla gångart.
Jag tyckte det var lagom svårt med, men jag behöver öva på att ställa honom på böjt spår på volten. Annars inga problem alls. Han lyssnade bra på mig när vi skulle fatta galopp. Han var lite "springig" på volten. :s
Jo, en gång på volten blev han ganska rädd när manegedörren öppnades men det gick bra :P
Kände mig som en lten vante då :P
Hoppas det finns en ledig plats snart i en trea!!!
Ryttarmeddelandet har inte kommit en :( Men det är ju ingen brodska direkt ;)
Har ni tips om vad jag kan kriva om här på bloggen? Eller vil ni att jag ska vara mer aktiv på bloggen? Komentera!
Kramisar//Evelyn!
p1010387Älskar den bilden! + några andra!

0 Kommentera :D"Ridlektionen idag i en trea!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0