Zebra Print Pointer 2

Fan! Rent ut sagt!

Nu får jag ta och skärpa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har inte hållit uppdateringen i shack ¦-/ Men jag ska ha dom här ridbyxorna iaf:Snygga? 
Jag har varit hos Alvis-palvis idag på kalas =D Kul vare! Ridit bommar idag! Skitbra gick det! ^^
Kan hända att mamma eller pappa filmar imon när jag kör bommar och något hinder igen! =D Vill ni se det här på bloggen isf? Sitter här och skriver, dricker saft och käkar popcorn! ;) Livet är bra! Just nu iaf.. Kommer NYA bilder imon! Ska vara fint väder så jag passar på. Spelar Zoomumba, kollar bloggar och sånt! =) Nu ska jag göra: Hiss/Diss!

0 Kommentera :D"Fan! Rent ut sagt!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0