Zebra Print Pointer 2

Sorry! Again

Hejsvejs! Mobilbloggar nu, orkar inte ta upp datan.. Nyss kollade jag amaki och pappa på HungerGames! Köpte den idag! Brasan (bra) amaki är sjuk, jag står väl på tur här näst kan jag tänka mig!! Shit!!! Mamma är med Camilla och Maria i stan tror jag :s Men idag har jag köpt kläder till idrotten och till vardags! Inklusive skor till idrotten! Vill ni se bilder? Men jag har mest "skypat" idag som jag säger :) har ni Skype? Jag heter stalltokarp! Adda gärna mig! Seya, kanske bloggar mer efter jag kollat lite bloggar och sånt!!! Hare bra nurå!


0 Kommentera :D"Sorry! Again"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0