Zebra Print Pointer 2

Sry får BAD upd...

Har inte hunnit idag, förutom nu då ;)
Ja, mamma har filmat när jag har ridit så det kommer nog upp imorgon =) Har gjort en film också, GRYM! Kommer nog också ut imorgon! =) Har kollat på Madagaskar 3 och varit och ätit på Thai Silk! Yeaa!
Ok, nu har jag ÄNTLIGEN hittat låten som JAG TRODDE hette typ "Fuck it all" eller något sånt, det låter iaf som dom säger så, tycker ni inte det??
Aja, nu så ska jag blogga ett mega inlägg hade jag tänkt! Jag har lekt med Ammy idag me! Vi typ studsade och gosade med <3 I♥U, You know that.. My sweet Pony..♥
Sooooooooooooo true!
Ok, min syrra bloggar nu... http://irissnuttan.blogg.se/
Ok, hmm, vad ska jaag skriva om..
Ja vet! Inte... Jag kollar bloggar nu.
Om någon som har lindor att sälja i ca stl 2,5 så var snälla och lämna en kommentar!
PS! Är det någon som kan göra bloggdesign? Skriv isf en kommentar så är ni snälla!
Ok, har slut på tankar att skriva! Hare bra nu då! =)
 
 
 

0 Kommentera :D"Sry får BAD upd..."
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0