Zebra Print Pointer 2

Sry för skitkass uppdatering!!! :(

Men ja, vi kan börja med dressyren- Dåligt! Jag kunde gjort mycket bättre!!!!!!!! Inte nöjd alls. Jag fick BARA 58% Ahhhhhhhhhhhhhh! Goch! Vill ha DeSoto på nästa dressyrtävlingen så vi haha! Kvalar LC:2! Har vart hos Vilma idag också! =) Men jag har blivit haha- Plåtad idag.. Nej, vi har haft skolfoto! ;) Blev asful... Godness... Men i måndags hade jag Hamlet hästen som JAG tycker är svår att fatta RÄTT galopp på! .... Men han var duktig annars. Vi hoppade och hade lite bommar! Skitjobbigt att bära fram och tillbaka allt. Jag blev helt genomsvettig så jag kunde inte ta på västen.. Såååå j!"#¤%&&vla VARMT!!! Men nyss, eller ja, en stundsen red jag Fritte =D.. Skrittade och travade + galopperade! =) Han kunde typ galoppera 4 och ett halvt varv! Ja kände att han värkligen bara BJÖD hla tiden! Är såå lycklig över min fina ponny <3 Spelar Zoomumba av någon anledning.. Men ska fortsätta nu! Lyssnar på: Europe A final countown. Bra låt! Ska ladda ner den till iTunes. Men Den låten som dånar i min mobbe (mobil) Är:as long as you love me!!!!! Men aja! Seyya!!!
Fina pållen <3 Saknar dig såå mycket<3<3<3<3

0 Kommentera :D"Sry för skitkass uppdatering!!! :("
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0