Zebra Print Pointer 2

Sry för skitkass uppdatering!!! :(

Lyssnar på: Haha! Vet inte vrf jag lyssnar men den är iaf medd i... Dark shadowwsssss... Så j#¤%&a BRA film!!!!!!!!!!!!! Ska LÄTT köpa den när den kommer!!!!
Men vi kan ta lite om ridpasset igår då^^
 

Först skrittade jag ut i ca 10 min. Sen gick jag ner till banan och skrittade lite mer där. Sen travade jag på långsidorna och skrittade på kortsidorna i båda varven. Gjorde lite serpentiner och volter ooch lite sånt^^ Sen körde jag igenom LD:3 2 gånger! Gick superbra! Han kunde t o m ställa på volten utan att "sladda" ut Duktig pålle!!! Skrittade och travad bara för han har inte vart igång riktigt... Idag ska jag och Vilma kanske eka. Isf hos mig då v kan öva på dressyrprogrmmet med häst! Vi kan det ju men vi ska vara BOMB säkra

 

0 Kommentera :D"Sry för skitkass uppdatering!!! :("
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0