Zebra Print Pointer 2

Min dag 13/12-12

Idag har varit en bra dag igen :) Lugn dag i skolan, känner att jag blivit klar med mycket :) Älskar den känslan när läraren säger:
Du kan göra klart något i din låda.
Jag säger:
Allt klart! :D   Någon mer som känner så?? ;)
 
Men sen så åkte jag o amaki hem. 
Då åkte vi SLÄDE med Fritte! GLÖMT att berätta om att vi var hos morfar igår och hämtade den :)
Så ida åkte vi lite på trädgården och på grusvägen vid vårat hus! :) Skrittade ocht travade :)  Var nära på att åka av en gång, bucklor :P
Det var SUPERDUPERKUL :D
Ska göra et snart igen :)
 
Förresten! Vill ni se bilder när jag och amaki åker eller? :)
 
Efter det har jag inte gjort något spec. Bara ätit kottleter och potäter. MUMS!
 
Bloggar mer nurå :)
Amaki o Iris♥
 
 
 

0 Kommentera :D"Min dag 13/12-12"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0