Zebra Print Pointer 2

Min dag 23/12-12

Idag red jag på Fritte i paddocken. Jag skrittade o travade. Gjorde lite tempoväxlingar och provade att svänga med hjälp av vikten.. Inte såå bra.. :(
 
Sen red jag Blökk. Ska troligen rida henne igen på tisdag, kanske ut med mamma?? :)
Men iaf, jag, Rosmarie och Sari var ute. Dom skrittade men jag travade o töltade lite också:D Hon var jättepigg när jag väntade på att dom andra red lite i förväg. Jaha? Då finns det ingen där, då får man springa allt var man kan till dom? Så det blev nog snarare pass, eller flygande pass? ;P
Sen skrittade jag hem med dom andra. Trött häst -.-
 
Nu sitter jag hos Ammy (www.ponnystaaar.blogg.se) som förtvivlat försöker få ihop en design till hennes blogg ;)
Bloggar, vet inte har jag ska sitta, har ont i ryggen.. Huga huga.. Nu ligger jag på rygg på golvet..
 
Imon= JULAFTON!! Ska göra en video med alla juklappar jag har fått!! :D
Grejade lite med Pixlr ;)
 

0 Kommentera :D"Min dag 23/12-12"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0