Zebra Print Pointer 2

Min dag idag har varit!

Idag vaknade jag ca 9. Gick upp o......... skulle la äta frukost. gjorde jag det?? Najjjj, tror inte det.. eller?
Men iaf borstade tänderna o kollade lite ridvägar o så. Hittade en tillslut! 
Kollade lite delar ur NEVER SAY NEVER! :D Bra film azzå ;)
Sen så gick jag ut till stallet o tog in Fritte borstade han o fixxade honom för ridturen då. Red med mamma i ca 1 h.
Kom tillbaka, tog av honom sadeln o tränset, borstade honom o gav honom godis :) Sen släppte jag ut honom i hagen. Glad häst som fick komma ut i hagen igen :P
Sedan så mockade jag, la müsli i hans krubba, blötlade hans "gröt", gjorde iordning hans hö och fyllde på vatten till han :) Mycket saker som ska göras om man har häst! ;)
Sen gick jag in o satte mig vid datorn en stund. 
Efter jag suttit vid datorn åt jag Panpizza :9 Mumms!
Efter maten åt jag lite godis.. Yummy!!!  Åklte sedan pulka. Fort gick det, men lite ont gjorde det när man körde över grästuvor.. Annars var det jätte roligt! :D
O sen fikade jag, mamma, amaki, pappa o mormor. Lussebullar/Lussekatter åt vi med Julmust! Åt inga poepparkakor.. Blääääää! Är inte så förtjust i dom.
Sen putsade jag Frittes sadel med en ny sadeltvål som var riktigt bra!! :) hiss! 
Men sen så har jag nog inte gjort något annat en att göra rent i amrsvinsburen o ätit fredagsmys med the family!
 
Sådå, min dag kortfattat! :)
 
 

0 Kommentera :D"Min dag idag har varit!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0