Zebra Print Pointer 2

Min roliga dag! :)

Idag var ju våran klass i Stadsparksbadet. ( :D )
Det var jätte kul, men sträckte min fot när jag simmade i vågorna :( (lever iaf)
Vi fick ha med 50 kr. Givetvis köpte jag upp alla pengar :rolleyes:
 
Efter att vi kommit till hållplatsen hemma i Sandhult åkte Vilma med mig hem och vi städade i HELA sadelkammaren! Vi tog ut nästan allt och sopade, hängde iordning och så fixade vi lite i stallet till Fritte där jag kan ha hans saker ;P Var jättetrött efteråt! :tired:
 
Sen vare FÖRELÄSNING MED LINN OLSSON!!
Harre gud säger jag bara!! Sååå himmla duktig!! :thumbup:
Hon kunde verkligen sina saker, var jätte trevlig och minst sagt DUKTIG som in i h*lvete!! Blev jätte imponerad!
Verkligen! :bigeyes:
 
Min dag har varit jätte rolig, kort sagt!
Nu ska jag borsta tänderna och gå och sova, trött.. Zzzzzzz...
 
 

0 Kommentera :D"Min roliga dag! :)"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0