Zebra Print Pointer 2

Nyår

I övermorgon är det 2013!!! Huu, vad 2012 gått FORT! Tycker ni att det gått fort eller!!??
Sen i Februari är det ju 1 årsen jag klickade in på blogg.se - Skapa blogg. 
Tycker ni att jag ska ha en tävling då när man kan VINNA saker?
 
O jusste!!
Ang. Tävlingar så funkar det inge bra :S Det var EN som var med i frågesporten som skulle avslutas i dag..
Grattis Majken, du vann! Kommenera vad du vil ska stå i inlägget :D
 
Om jag ska ha en tävling där jag lottar ut en sak, då får ju man vara med såklart! Så tycker ni länktävlingar är tråkiga då??
Om ni har tips på någon annan "rolig" tävling så får ni kommentera så kanske jag kan fixa det?? :)
 
Aaa, men nu ska jag sova för att orka vara uppe för en gångs skull...
 
Fiina DeSoto-killen <3<3

1 Kommentera :D"Nyår"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: Majken

Förlåt, men jag har sslutat att blogg, så har inget att skriva om i ett gästinlägg, ledsen. :(

Svar: Ok, då vet jag! MEN TACK ÄNDÅ FÖR ATT DU VAR MED!!
Evelyn

2012-12-30 || 23:09:06
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0