Zebra Print Pointer 2

Ridning 8/12-2012

Idag förmidag red jag o mamma! Vi red i ca 1 timma. :) Red i skog o på grusvägar! 
 
Men kan börja med att säga att han var SUPERDUPERPIGG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ramlade av en gång när jag skulle sitta upp.. Jo, vad hände?? 
Fritte sprang precis nä jag var havvägs upp.. ;)
Så, ja.. Jag hände la kvar där försökte få stopp.. men näe då.
Galn häst, kastade med huvudet o verkligen vill med Udina nä jag skulle vänta tills mamma kommit en bit när hon galopperade. Det gick verkligen inte å hålla in honom!
Haha! XD
När jag släppte efter lite på tygeln så ja, han SPRANG ALLT VA HAN KUNDE! Kom nästan ikapp Udinis!
Haha! PIGG häst iaf! Red Udina sista biten hem så ledde mamma Fritte, piggelinisen!
 
 
Sa ringa Ammy om fråga om vi kan leka! :D
 
 
 

0 Kommentera :D"Ridning 8/12-2012"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0