Zebra Print Pointer 2

Sammanfattning av 30/12-12

Idag vaknade jag o Vilma ca 9. Då kollade vi på Twillight del 2!!! Eller lite av den iaf :)
Sen så kom Ammy. 
Sen gick vi ut o tog in Fritte och Sultan :) Jag borstade Sultan med Vilma och Ammy och Amanda borstade <3
Förresten blev Fritte jättesöt i sin LILA grimma! Pullargrimman var också helt OK.
SEn käkade vi o sen lekte vi med hästar. O nu sitter jag här framför datorn.
Blev ingen lång sammanfattning men dagen är ju inte slut än!
 
Ska göra lite ansiktsmask nu tänkte jag :D

0 Kommentera :D"Sammanfattning av 30/12-12"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0