Zebra Print Pointer 2

SRY!!!!!!!

Jag har inte bloggat idag!!??? Såg inte det förrens nu!!
Ok, ska lugna migf o skriva lite nudå :
 
Idag vaknade jag kl 11.00!! Ojdå :P
Då åt jag frulle o messa med Vilma.
 
Sen så red jag o Ammy. Först på något sätt skulle vi ut på en bokstavlig ISGATA! Vi gick i kanten hela tiden. Sen kom vi till en bättre väg där Ammy satt upp. Då skrittade vi en liten bit. Sen blev det en bra väg för att trava. Då travade vi lite, men Fritte var jättepigg så han slog om i galopp. Men neeee, ingen galopp.. Så åter till traven ;)
Sen skrittade vi typ i en HALVTIMME då efter blev det liiiite bättre, så vi travade.
Aaa, sen tog vi galopp när det blev bra igen :)
Jag är skitnnöjd med BÅDE AMMY O FRITTE!!! :D
 
Sen åkte vi pulka, det är jätteroligt nu när det är skare på :D Det går såå fort!! :P
 
Ska följa med mamma till Tokarp o fota! :D
Vill ni se bilder eller??
 
Ja, bloggar mer sen, när jag kommer hem! :) Så, bye!
 
 

1 Kommentera :D"SRY!!!!!!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: Ammy

Jaa vi vill se bilder!

2012-12-28 || 17:49:45
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0