Zebra Print Pointer 2

Varför började jag blogga???

Nu tänkte jag berätta om varför jag började blogga:
 
Först ville jag bara ha en blogg för att skriva lite om mig själv och så-En dagbok helt enkelt!
Så då klickade jag in på DinStudio.se   Inte för att jag fattade något men som sagt, var bara ute för att skriva.
Då skrev jag kanske i MAX en månad. (Har inte kvar bloggen!)
Sen var jag utan blogg i Januari och i början på Februari.
Då hittade jag blogg.se   Då fattade jag något iaf ;) Jag bloggade nästan hela tiden och allt var lätt att fatta.
Så jag skrev o skrev och började gör Åsikter, Hiss/Diss osv. Jag tyckte det var roligt att skriva för vem som helst, då lär man sig att tänka sig för vad man skriver.
Jag läste en del bloggar också som jag får idéer ifrån givetvis!
 
Så nu sitter jag här på mitt 1078:onde inlägget!
 
BLOGGAR MER SEN SÅ, BRB!

0 Kommentera :D"Varför började jag blogga???"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0