Zebra Print Pointer 2

Dagens häst!

Tävlingsponny kat D
Tävlingsponny kat D. Hästar säljes
Typ: D  -  Inriktning: Hoppning  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 2001  
Säljer nu mitt D-ponny sto pga att jag går över på storhäst.
Hon är född 2001 och är 146,5 cm i mankhöjd. Hon är pigg men inte het. Tävlad LB i hoppning men har kapacitet för högre då jag tränat henne på medelsvårhöjder. Tyvärr inte tävlad något i dressyr pga mitt ointresse men har kapacitet inom det området. 
Hon är absolut en läromästare inom hoppningen då hon älskar att hoppa och är superärlig på hinder, aovsett hur hindret ser ut. 
Hon är snäll att lasta, sko, tvätta m.m. 

Mejla eller ring för mer info.
 
 
 
Pris  59 000 kr
 

0 Kommentera :D"Dagens häst!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0