Zebra Print Pointer 2

One day in Polen!

Hej!
Idag kl ca 09 var vi framme i Gdynia med båten. Sen körde vi till Gdansk! Vi körde runt lite och kollade. Sen fick jag syn på en hästshop!! Men vi gick inte in i den :( Sen åkte vi till hotellet och lastade av våra grejer i receptionen, vårat rum var alltså inte ledigt en förrens ca 14. Så vi åkte och shoppa :D Jag köpte somsagt en Schleich-häst och nagellack ^^ Sen åt vi å en halvbra resturang, det var typ som Mac Donald´s fast med yckling :S Men det var rätt så mycket saker som var goda =) Sen trorr jag att vi gick tillbaka till hotellet.. Sen åkte vi till en AS-STOOOR strand! Men dessvärre var vattnet äckligt D: Det var fult med äckliga alger i vattnet.. Yuuek.. Men jag slängde mig ut i vattnet och doppade mig! Duktig Evelyn!! Sen åkte jag en vattentutchbana!!! Skit kul! Kanske kommer film på det! Pappa filmade nämligen =) Efter köpte jag en sak, bild kommer!  Men jag orkar inte berätta mer nu, är trött, gick upp ca 07, aa, och sen gick jag typ en mil för några timmarsen.. Ah, ni förtår nog ;) Hare, kanske bloggar mer ikväll =) PS-ÅKER TILL BORG IMON, bilder kanske kommer! DS
Haha! Iris då!

0 Kommentera :D"One day in Polen!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0