Zebra Print Pointer 2

På väg hem! :) :(

Hejsan! Nu är vi snart i Uddevalla, så vi har en liten bit lvar men skit it, jag bloggar ju! Men när jag kommer hem ska jag eller vi äta, jag ska rida med det nya schabraket och lindorna :) Sen åker vi kl 15 till Karlskrona till båten! Funny! Sen är vi framme i Polen nästa dag (imorgon) sen är vi där i 3 dagar, sedan åker vi till Tyskland! Där ska vi vara på en nöjespark i Lybäck :D Där finns det en megahäftig berg och dalbana! Det är typ en spökvagn man åker i och så är det mörkt och så tror jag att man blir rädd vid några tillfällen ;) nååå, åkte precis förbi ett shetlandsföl som travade! Skitgulligt!! Men det kanske inte var sååå roligt att veta.. Vet inte va jag ska blogga om! Kom med förslag vad ni vill veta mer av! Mig, hästarna? Glöm inte frågestunden bara! Fråga vad som helst!!! Bye!


1 Kommentera :D"På väg hem! :) :("
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: vickanrinkous

Hoppas du får en bra dag! Kolla gärna min blogg :)

Svar: Bra blogg!
Evelyn

2012-07-22 || 14:02:18
URL: http://vickanrinkous.blogg.se
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0