Zebra Print Pointer 2

Sitter med.. Datorn <3

Love U my laptop! Nästa gång jag är på Hööks är det detta som gäller:
Lite stora kanske!? I don´t now.. But i hope it =D
Lyssnar på:
Amanda och Alvis-Palvis leker med PetShop o jag bloggar! Knske ska göra någon bloggtävling??? Men har ni märkt vad sm är nytt på bloggen? Komentera då! Den som först gissar rätt får en änkning! Jag vet, den bilden är irriterande men jag hoppas jag får hjälp med både designen och den dumma bilden!!!!!!!!!!!! Har brännt mig på tungan, AJ! dom där dumma Marsmelowsen....... Ha! vet inte hur det stavas ;) Men nu ska jag inte blogga mer TROR jag så ni får håll utkik! Glöm inte och kolla i bloggen! Länkning för den som FÖRST svarar rätt! Men ni får ha det sååå bra! Grrrrr:
 

0 Kommentera :D"Sitter med.. Datorn <3"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0