Zebra Print Pointer 2

Ska få hjälp med bloggdesign!

På fredag kommer det antagligen vara en skitsnygg design på min blogg =)
Jag ska ju till vargön måndag till torsdag! Hoppa vi någon gång äter på en tairesturang som hade skitgod mat =D
Det kanske blev lite mer inlägg än väntat, men iaf imon ska jag och mamma rida ner till vattnet och se om Udina får stor ögon som jag vet inte vad! Men min syrra ska hänga med så det KANSKE blir några bilder, om hon nu vill fota då.... Men på tanke med varrgön, jag tar med datorn, så det kommer nog ett inlägg dagligen, typ på kvällen eller något, då kommer det bli som en dagbok =) Men nu ska jag kolla på film! Hare bra!

0 Kommentera :D"Ska få hjälp med bloggdesign!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0