Zebra Print Pointer 2

Svar på frågestunden!

Ammy:
Vem är din näst bästa vän? Ammy =)
Hund/Katt
Marsvin/Kanin
Vad önskar du mest i hela världen? Att han en C-D ponny som kan tävla Elitnivå ^^
Kan du göra en rundvisning i ditt hus på video eller bilder? Och alla djuren ni har? Ja, det kan jag, men det krånglar =( Det kommer upp när jag har fått ordning på det =)
Cola/Fanta
Cola/Fanta
Sprite/Cola
Tack för frågorna!
 
Lovisa:
Hur länge har du ridit? ca 3 år hemma och ca 3 år på ridskola, Azzå 6 år sammanlagt.
Om du skulle se ett stjärnfall, vad skulle du önska dig då? Att jag vann OS och SM.
Kan inte du göra en rundvisning i stallet med fim eller bilder? Jo, som sagt det krånglar så det kommer upp senare... OK?
Tack för frågorna!

Myran:
Vad har du för mål med ridningen? Om ett år eller så vill jag kunna starta i LB:1
Och i hoppningen om något år eer så vill jag helst starta i någon 60 70 klass.
Tack för frågorna!
 
 

0 Kommentera :D"Svar på frågestunden!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0