Zebra Print Pointer 2

Väntar, väntar och... VÄNTAR!!!!

Tja! Sitter och väntar på att min mat ska komma idag... Ikväll blir det långbord på bussfest :) sen är det hem och rida och sen åka till Karlkrona för att gå åå båten till Polen ;) läser min nya bok som heter Hästhoppning! Den är jätte bra! Kanske blir något mer inlägg sen, men kan absolut inte lova något. Sen ska vi gå hem till bussfest, det är ca 5 km, jag kommer att döööö i denna värmen!!!! Det är typ 20 grader men det känns betydligt varmare... Ska bada UTAN att bränna mig på en brännmagnet! Har sett typ 100 magneter! Nu vill jag att våran mat ska komma! NU!!!! Mobilbloggar nu då... Ska drika Pepsi Max nu, lite svalkande iaf! Kommer komma bilder på saker jag har köpt sen för ni går det inte Att ladda upp bilder av någon konstig anledning!!! Buuu! Men aja, nu ska jag avsluta detta inlägget! Hare bra!


0 Kommentera :D"Väntar, väntar och... VÄNTAR!!!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0