Zebra Print Pointer 2

Privatlektionen idag!!!

Var jätte kul! Jag kände att jag värkligen lärde mig mycket.
Först skrittade jag DeSoto som jag red. Sen travade jag lite, han blev lite rädd
för snön som trillar ner från taket hela tiden.
Men sen galopperade jag, jag märkte att han var väldigt pigg.
Sen travhoppade jag ett litet hinder som kanske låg på 30 cm, vet inte riktigt tror det var
något sånt iaf.
Sen när jag skulle hoppa en linje eller vad det nu hette så vägrade han första gången
på grund av den dumma snön!
Men andra gången gick det bra och den dumma snön trillade inte ner.
Sen fick jag hoppa en bana på kanske 40-50 cm. Det gick väldigt bra!
Han skyggade lite efter ett hinder bara men det gick bra.
Sen fick jag hoppa en lite högre bana på ca sådär 50-60 hinder.
Har inga foton tyvärr =(

Kramisar Evelyn!!!

0 Kommentera :D"Privatlektionen idag!!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0