Zebra Print Pointer 2

Back On Track (not)

Jepp!
Fritte och jag igår ♥♥♥ Jordgubbe-outfit! Haha! Världens sämsta ju..
 
Idag har jag fakriskt inte hunnit blogga ett enda litet ynka inägg :/
 
Red idag (Berättar mer om det imorgon) Sen har jag kollat på En stark resa-igen + käkat.
 
Så idag har tiden inte räckt till...
 
Imorgon kan jag nog blogga vid ca 20.00 någonting. Ska rida Blökk, sen Fritte. Jo, men kan nog slänga in ett inlägg vid ca 17 tiden med ;)
 
Imorgon kommer det inlägg om ridelktionen, kan säga tt jag hade Denenda och vi hoppade, mer om det imorgon då jag är SVINTRÖTT nu.. Har dessutom lite huvudvärk så det MÅSTE gå bort då det är tävling på söndag och "kalas" på lördag. Men det går nog över :) ............... Hoppas jag.........
 
Kram!
 
 
 
 
.
 

1 Kommentera :D"Back On Track (not)"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: leavanny.blogg.se

Söt ponny :)

Svar: Visst är han <3
Evelyn

2013-04-18 || 10:06:19
URL: http://leavanny.blogg.se/
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0