Zebra Print Pointer 2

Bildbomb från hopptävlingen! =D Då menar jag BILDBOMB! Kör ingen del 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 8 osv :P

Evelyn och DeSoto
Ann-Therese och Legat
Catarina och Talisman
Mony och Donatello
Lovisa och Denenda
Filippa och Pyro
Amanda och Sam
Linn och Rochallor
Elisabeth och Figaro
Madeleine och Ophelia
 
Bilder var det där! På vissa ekipage fcik jag lite mer bilder och på en del lite mindre.
En del bilder blev kassa och en del blev lite bättre =)
 
Kram, ingen redigering har jag gjort, ni får gärna "sno" dem, säg till först bara =)
 
 

1 Kommentera :D"Bildbomb från hopptävlingen! =D Då menar jag BILDBOMB! Kör ingen del 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 8 osv :P"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: Mony

Vad roligt med så mycket bilder! Grattis till förstaplatsen idag förresten!

Svar: Tack! :)
Evelyn

2013-05-05 || 21:08:01
URL: http://xdonatello.blogspot.com
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0