Zebra Print Pointer 2

Dagen idag, relativt lugn dag :)

Godmorgon! :)

Idag när jag vaknade lade ett vitt lager runt huset... IGEN... Men jag överlever nu som alla andra dagar hoppas jag :P

Nää, men min dag idag ser ut såhär:

Förstska jag rida Blökk :)
Sen ska jag ev. Rida Fritte :) Om det är dåligt underlagk paddocken tror jag nog att jag borstar han en stund.

Jag ska till stan också, antingen idag eller lmorgon förmiddag. Är i ett STORT behov av kläder nu.. ;)

Men annars ska jag väl bara vara hemma om inget annat inträffar.

Jag ska nog ev. Putsa Frittes sadel och träns om jag inte har något annat att göra.

Kram!


0 Kommentera :D"Dagen idag, relativt lugn dag :)"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0