Zebra Print Pointer 2

Hej!
 
Idag var det tänkt att rida både Blökk och Fritte. Nu är det så att det spöregnar och är iskallt ute så jag får avvakta lite hur det blir lite senare idag. Om det blir bättre väder så rider jag Blökk i paddocken med fokus på galoppfattniningar. Sen ska eller skulle Fritte skrittas ut i ca 20 min. Får se hur det blir med dom 2 skruttarna lite senare.
Mamma ska fota och filma när om jag rider Blökk =) 
 
Fritte ska borstas, han blir inte lika blöt nu som innan i och med att jag slängde på hans täcke nyss. Visserligen är han redan blöt men han blir ju inte blötare nu i alla fall.
 
I dag i skolan gick vi på teater.. Tråkig som attan (Tråkig teater).. Jag menar, det var en gammel gubbe som la sig i mitt, Nellies och Amandas knä!!!! Det gjorde skitont för han var inte den lättaste personen... Sen var det ingen bra handling.. Dom trakasserade typ Justin Bieber, tyckte JAG.. Fula ord om han då givetvis.. Lite konstigt att teatern handlade om att alla duger vad man än gör och då kommer fula ord om JB in i teatern.. Tummen NER!
Between, hette teatern för er som vill se den eller något.
 
På fredag ska jag, mamma och Ammy (http://udinaochjag.blogg.se/) (http://ponnystaaar.blogg.se/)
Det ska bli superroligt då det var 2008 jag senast var där. Men jag ska verkligen fota GÄRNET! Har även bilder från hopptävlingen som kommer i ett eget inlägg =)
 
Bloggar mycket idag, med tanke på vädret lär jag inte rida som det ser ut nu.. -.- Attans att man inta har manege... -.-
 
Kram!
 
Udina i V75 =P
 
 
 

0 Kommentera :D"♦"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0