Zebra Print Pointer 2

Hopptäving + lite annat! :)

Hej!
 
Idag var det hopptävling! Jag blev felfri i alla starter kan jag börja att säga ;) Först red jag en CR (Clearround) På 50 cm, den gcik väldigt bra! Det var en väldigt bra bana desutom :P
 
Sen startade jag LD, Grundomgången blelv sådär då jag tittade ner på hindren ibland och det gick lite hackit men annars var jag nöjd med den, sen till "omhoppningen" jag red ganska snäva svängar men det gick väldigt bra ändå :) 
 
Jag kom 2:a med tiden 23,5 medans vinnaren (Filippa och Pyro hade tiden 23,1.
Är nöjd med min placering då detta är min andra LD :)
 
DeSoto skötte sig SUPER, inga konstigher eller ngt sånt :)
 
Kommande:
 
 
Jag är ledare nu föresten på lördagar och rider lektion på torsdagar med :D
Jag har anmält mig till dressyrtävingen den  5 maj, LC och LB! :D
 
Kram!
 
 

0 Kommentera :D"Hopptäving + lite annat! :)"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0