Zebra Print Pointer 2

Ridlektion i måndags OCH Blökk idag!!!

I måndags red jag Daytona och vi red ut :D 
Vi red i paddocken en liten stund efter uteritten som bestod av skritt och trav. Passet var jättehärligt då det var sol hela tiden och Daytona var jätterolig att rida! Vill verkligen rida henne mer!! <3<3 I paddocken övade vi på att bla sitta ner 2 steg och stå 1. Det var lite svårt ibörjan men jag kom in i det ganska bra tillslut, men visst jag tappade balansen några gånger ;P 
 

Jag red Blökk idag också med mamma :) Det var första gången på lång tid. Vi red ut och det var SKITUNDERLAG rent ut sagt!! Blökk halkade hela tiden så vi kunde bara skritta inpincip!!! Men å andra sidan så var det ju bra, vi skulle ju ändå ta det lugnt då Blökk har stått ett tag. Men iaf, jag fick hoppa av flera gånger och leda henne och hon  ramlade en gång... ;( Så det finns bara paddocken nu.  Men det var fint och härligt väder ute :) Udina och Blökk trivs nog ganska bra ihop då ingen av dem gör något "dumt" mot varandra :) Det är ett stort +.
 
Nää, nu ska jag ta och nana snart, kram på er!!

0 Kommentera :D"Ridlektion i måndags OCH Blökk idag!!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0