Zebra Print Pointer 2

Välkommen!

Jag vill säga ett hjärtligt välkommen till er nya som kikar in :) Blivit länkad av Ponnysanning ännu en gång :P 
 
Men för er som är nya driver jag denna bloggen :) Jag skriver om min vardag, men framförallt - Hästar som är det enda som existerar i mitt liv :P
 
Jag har en egen ponny. Han är en Shetlandsponny på hela otroliga 29 år!! Han kallas för Fritte men heter egentligen Fritjoff :)
 
Jag rider på ridskola 1 gång veckan. Stället där jag rider heter Stall Tokarp. Jag har ridit där i ca 3 år nu :) Min favoritponny där heter DeSoto och han är en Dansk ridponny på 12 år.
 
Sen är jag medryttare åt en Islandshäst som heter Blökk, men jag kallar henne för Blökkis :P Hon är 13 år i år. Jag har ridit henne i ca ett halvår. 
 
Jag rider en Haflinger vid namn Udina hemma också då det är våran häst. Hon rider jag bara ibland då hon är mammas häst :) Men vi har ju en boxplats ledig så snart kanske?? :P
 
Det var lite om hästrelaterat. Nu ska jag berätta lite snabbt om mig:
 
Tja! Jag heter Evelyn och är 12 år. Jag har alltid haft hästar så är uppväxt med dessa underbaringar. <3 Jag går i 5:an Sandhultskolan. Jag älskar att läsa bloggar så om ni har någon blogg eller om ni tycker att en blogg är bra så är ni absout bara tvugna att lämna en kommentar här nedanför! :P Kanske ett länkbyte?? ;)
 
Jaa, nu vet ni som är nya lite om mig, ni är väkommna att ställa frågot ifall det är något ni undrar om mig, bloggen, hästarna eller aa, vad ni en undrar, svararar 100 % sanning! :)
 
Kram!
Jag och DeSoto på dressyrtävling :) PS. Vann den klassen (LC:2) DS ;)

Jag och Udina
Jag och Fritte :)
Blökk :)

1 Kommentera :D"Välkommen!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: Agnes

Äh? Vrf har du medryttarhäst när du har egen? Och vrf rider du shettis? Du e på tok för lång. Du ser typ lagom ut på haflingern

Svar: Jag hjälper till med den hästen. Jag har en Shettis, jag vet att jag är för lång..
Evelyn

2013-04-13 || 08:32:11
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0