Zebra Print Pointer 2

16/2-13

Hej! Minns ni mig eller? För er som inte kommer ihåg mig så heter jag Evelyn och blggar här då om min vardag + hästarna etc
 
Kan börja med att jag har åkt skidor med Vilma från kl ca 9.00 åkte vi och jag gi upp typ 8 så hann inte blogga dåe..
Sen var vi och åkte lite skidor då. Vi åkte från ca 10.00 till 13.00 och det var jätteroligt :)
Jag fick upp Vilma i 2 st röda backar, bra jobbat Vima ;)
Jag erkänner att jag rramlade en gång ;) Jag skulle ploga (man sätter skidorna som ett upp och ner vänt V.
Jaja, då åkte skidorna på varann och då snavade jag på min lilla näsa ;)
Men som sagt, roligt var det :)
 
Men sen så åkte hon (Vilma) med oss hem oh då lekte vi en stund. Sen vid ca 18.00 åkte Vilma hem. 
På den tiden hon var här var vi ute och hon fixxade allt hos Udina och jag hos mitt <3
Vi borstade oc pysslade m dem allmänt lite :D Udina fck fina flätor och Fritte fick bli av med lite hår och en fin fläta i svansen blev det också :)
 
Och nuuuuu, insåg jag at jag hade skrivit allt med kusiv text, good work Evelyn :) 
Men så får det va ;)
 
Imorgon ska jag iaf rida med Rosmarie kl 09.30. Mamma KANSKE ska rida med hon vet nämlige inte riktigt..
Men hoppas att hon följer med :) 
Jag funderar på vad jag ska göra med mitt <3 imorgon.. Tror att jag kör på att han ska vara lydig och allt ska gå som rinnande vatten genom hela passet så blir det inga konstigheter :) 
 
Denna längden på inlägg tycer ni om eller? :) Jag har mer att berätta så vila era ögon en stund....
 
Jo, nu hoppas jag att ni vilatt era ögon en stund :P
Näää nu får jag ta och skaffa smileys på bloggis ;) 
 
 
MEN OJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Min blgg fyller 1 år IDAG!!!! Guuud, kollade på datumet.. Jag har inte haft en susning på detta. :S Min tävling dåå.... NEJH! Har typ fått panik nu.. Ojdå.. Om ni ger mig lte tid klurar jag nog ut något ;) Vad vill ni ha? :) (Altså vad vill ni ha för någon tävling?)
 
Lämnar det samtalsämnet och går vidare in på nästa: Lite allt möjligt..
 
Jag har kollat på melodifestivalen nu igen dååå... SUCK.. Den enda s funkade i mn skalle var Stait of Drama. Har varit ett fan av dom innan ;) Har autograf och sett dom in real, de ni ;)
 
Vilken artist tycker ni var bäst?
 
Nu til den sämsta låten EVER: En jävl schlager!!! Fyyyy f*****n rent ut sagt! Hur tänker man, tror dom som nu röstat på den låten at den ska fixa hela alltet sen när det väl gäller... Jag tror att dom felsta röstar på den för att den var rolig.. Har ni röstat på den? Tyckte ni den var bra eller dålig??
 
Vi firar min 1 årsdag med bloggen med detta långa inlägg :) 
Allstå nu hoppas jag att ni orkade äsa hea inlägget ;)
 
Detta inlägget var typ 5+ inlägg jag brukar skriva ifall vi skulle dela upp detta :P
Mitt längsta inlägg blev detta :)
 
Jag orkar själv inte läsa igenom det å hoppas jag inte stavat för mycket fel :( Det määrker ni och så trro jag att ni fattar vad jag menar på et ungefär.. :)
 
Nää, jag har propat i mig så mycket godis så att det känns som om jag ska kräkas.. Not good...
 
Nu har vi tapetserat färdigt mitt rum, nu ska det bara iväg til Ikea för att köpa mycket hem inredning :D Det ska bli kul när jag får bestämma precis hur jag vill när jag har ett eget rum :)
 
Ja, nu orkar jag inte skriva mer på detta inlägg så med detta tackar jag för mig och säger godnatt! :)
 
 
Follow you´r dreams..
 
 
Jag ska föröka att fot mer men vädre är inte roligt.. Så ni får eva med bilder som jag visat ca 100 grr...
 
Jaja, GODNATT <3
 
 
 

0 Kommentera :D"16/2-13"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0