Zebra Print Pointer 2

6/2-13

Idag red jag på Blöökis :) Vi red ut på grusvägar och i skogen :) V tog en tölt och 2 galopper :D Sen skrittade vi och travde givetvis :) Blökk var väldigt "trippig" idag ;) Galoppen kändes som att sitta på en studsboll XD
Det gick jättebra iaf och jag är asnöjd rent ut sagt :D Ska ta och rida henne själv på torsdag (imorgon) och på lördag :D
Ska ta ner henne på våran bana en gång och sen kanske rida ut med mamma en gång :)
 
 
Sen longerade jag Fritte en stund i alla gångarter :) Han var jättebusig när han galopperade i snön :P
Han var jätteiggelinig :) Fritte ville inte vara i sin hage alldeles ensam så han rymde till Udina och så stog dom och kliade varandra :love: Vilka sötisar!! :love: Så lät han gå där med Udina. Udina stackarn gnägga jättemycket när jag gick bort till gräsmattan (där jag longerade)
Jag tror att dom känner saknaden av Sultan mer än man tror :love:
 
 
 
 

0 Kommentera :D"6/2-13"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0