Zebra Print Pointer 2

6/2-13

Idag sak vi simma ett jobbigt pass :/ Jag vill ABSOLUT INTE få träningsvärk innan fredag ;) Jag överlever nog ändå ;)
 
Igår va ju Vilma med mig :) När vi red skrittade v ganska så mycket, sen var det en äng där vi tog en trav på :) Så skritt och trav igår :) Han behövde nog ta det lite lugnare.
 
Ska snart dra mig ttill bussen.. Till.. skolaaaannnn ;( Det är onsdag, den tråkigaste dan EVER... Ahhhhh!!! Men vi simmar ju som sagt först så det kan dra lite på tiden ;)
 
Ska ju rida idag på Blökkis :) Kan kanske ta några bilder?? ;) WHO KNOWS???
 
Bloggar kanske lite i skolan och här hemma sen bloggar ju jag såklart ;) Ska försöka insagrama mer. Eller hur säger man.. instagrama?? Kanske uppdatera??? Haha! Vi säger har lite mer uppdatering med bilder :D Blr kanske outfitttt.. Eller jag har lixom bara ett par svarta jeans från Gina, En topp från H&M, Ett linne från Ullared och en tjock tröja med HORSES tryckt på ena ärmen från Ullared, ni kanske vet hur den ser ut ;)
 
Nää, nu ska jag dra mig neråt och ta på mig ytterkläder!!!
 
Bye, sålänge ;)
Naaawwww :love:

2 Kommentera :D"6/2-13"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: Amanda♥

Naaaaaaaaawwwwwwwwwwwww molly mus min lilla vove

2013-02-11 || 21:54:48
URL: http://cassilove.blogg.se
Postat av: Amanda♥

Naaaaaaaaawwwwwwwwwwwww molly mus min lilla vove

2013-02-11 || 21:54:48
URL: http://cassilove.blogg.se
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0