Zebra Print Pointer 2

Disco (!)

TIdag efter skolan red jag Fritte barbacka. Jag red i max tio min så det blev ett kort ridpass :) 
Sen gjorde jag iordning mig till discot :) Hoppade in i duchen, sminkade mig, valde kläde etc.
 
När vi kom till discot bar vi fram en massa bord, snacks osv. Sen började discot då kl 18.00
Allting var typ slutsålt kl 21.. Vi tjänad totalt 4800 kr :D tyckte det var väldigt mycket pengar :)
 Imorgon ska jag rida Blökk, Udina och Fritte :) 
 Nu måste jag sova annas orkar ja nte upp morgon så godnatt :)

0 Kommentera :D"Disco (!)"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0