Zebra Print Pointer 2

;(

Ingenting är bra.. Inget!
  • Har hostat upp halsen REGÄLT
  • Ont i huvudet
  • 38 graders feber
  • Statestiken har dödsförklarat sig också, seriöst.. Hade ca 30 Unika men nu typ 7-8 st.. Pinsamt ;(
  • Kan inte rida eller gå ut någonting...
  • Kan inte äta..
  • Säg någon medicin jag inte tar..
  • Snorig + nare, så när jag snyter mig gör det SVINONT!!!
Jaaa, det var ungefär en tiondel av alla saker...
 
Vad ska jag göra!! Jag ska nog kolla på en film och glömma att jag är sjuk...
 
Inga glada smileys här inte...
 
Pluto ♥
Han får också kolla på film med mig ♥
 
Hejdå allihopa, ni har det säkert mycket bättre än mig iaf.. Kram!

0 Kommentera :D";("
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0