Zebra Print Pointer 2

Gästbloggning av Ammy!

Hejsan alla Evelyns läsare! Jag heter då Ammy och driver bloggen www.ponnystaaar.blogg.se Kika gärna in på den:)
 
Jag är då en tjej på 11, snart 12 vårar i maj och jag rider på ridskola och har 3 st hundar. Jag rider regelbunet på Häststället 1 gång i veckan. Min favorithäst där heter Cassanova och min ridlärare heter Kicki :)
Jag brukar rida på Evelyns häst så kallad "Killen". Nä men han heter ju Fritte som ni kanske vet:)
Jag har hoppat ca 50 cm med så kallad "Killen" Och ridit LC:2. Jag har inte tävlat någon gång, men har planer att göra det :) Mitt drömmål är att träna för Rolf Göran Bengtsson på en av hans hästar.
 
Jag tävlar i hundutställning med min egna hund EC. Jag har ca 35 rosetter :) Jag tävlar utomlans också.
Mitt drömmål är att ta BIS (Best in show) Bland ca 5 000 hundar med EC.
 
KRAM!

 
 
 
 
 

0 Kommentera :D"Gästbloggning av Ammy!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0