Zebra Print Pointer 2

Godmorgon

Idag är jag sjuk igen.. Min feber har gått ner till 37,8 vilket är ite bättre iaf. Har hostan kvar som är värst men när jag hostar får jag svinont i halsen... :(
 
Jag har fått mer läsare vilket jag verkligen behövde! :D Tack mamma! <3
Idag blir ännu en tråkig dag :(
 
Men iaf så kollar jag på lite Ponnyakutenklipp :) och nu när vi ändå är inne på Ponnyakuten så: Hur tycker ni denna säsongen verkar? Från skala 1-5? Från mig blir det nog en 2,5. Det absolut SÄMSTA med Ponnyakuten är att dom har några typ scener där det kan tex vara blommor och någon musik i ca 20 s, vilket är tråkigt. Varför måste dm ha i dom klippen i, vet ni varför?
 
Ja, nu ska jag fortsätta så hedå sålänge! :)
 
 

0 Kommentera :D"Godmorgon"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0