Zebra Print Pointer 2

Godmorgon

Godmorgon allihopa!!
 
Igår hade vi ju som sagt ett disco :) Det var inte så roligt på sutet faktiskt... :( Alltså, allting blev slutsålt kl 21.00 typ.. Sen egentligen skulle discot sluta 22.30 men ist slutade det typ kl 22.00. Sen fick jag huvudvärk mot slutet...
Annars var det kul :) Vi sålde totalt för 4 800 kr :)
 
Men iaf så idag ska jag rida Blökkis kl 12.00 :) Ut idag :) Sen Udina :) Tror att det bir ite dressyr, kanske några bommar :) Sist, men inte minst... FRITTE :D Ska nog borsta han ordentligt nu på förmiddagen :) Tar nog paddocken idag då :) 
 
Så 3 hästar att rida idag :)
 
Sen lite senare har jag inget att göra, kanske OM jag hinner (vilket jag tror att jag inte hinner att göra) så tror jag att jag ev. ska lekka med någon ;)
 
Jaaaa.. Vad ska jag skriva om nudå?? 
Jo, jag har precis kollat klart på Seed of Chucky :) NU, har jag sett alla :)
Dom är inte i skräck kategorin enligt mig, snarare i komedi? :) Vad tycker ni? Skräck VS Komedi
 
Jag ska nog rensa ut Frittes borstar och så idag med. Har nog en miljon orstar som jag inte använder, så nu ska dem bort ur min ryktlåda :P
 
Så, nu var det slut på Idéer... 
 
Men jag ska iaf försöka att ev. Fota lite idag så ni får lite nya bilder :)
 
Såååå, hej sålänge!!
 

0 Kommentera :D"Godmorgon"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0