Zebra Print Pointer 2

Hej, hej! <3

Hejsan alla readers :) Sitter hos Ammy nu, ska sova över hos henne idag. Vi ska strax hoppa med hundarna, Alltid kul ;)
 
Mitt rum är nästan färdigt. Vi ska bara sätta dit några skivor och så :) Vill ni se bild på det när det är klart eller? 
Ska kanske sätta in smileysar på bloggen förövrigt :)
 
Ska berätta om programridningen mer "detaljerat" när jag kommer hem imorgon :) Men kan säga att jag fick 67,5 % Är SJUKT nöjd verkligen! Tack DeSoto för ännu en underbar "runda" <3 
 
Nääää, nu ska jag sluta, hörs senare!!
<3
 
 

0 Kommentera :D"Hej, hej! <3"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0