Zebra Print Pointer 2

Hemma :)

Nu är jag hemma, eller jag ha varit hemma sen halv sju :)
Har ju varit och ledit för er som inte visste det sen tidigare. Jag ledde 2 grupper. Båda hade bommar som tema. Jag fick lite motion jag med idag :D Jag fick leda: DeSoto (<3) Tera, Sessan. Alla som red var jätteduktiga, alla var så söta! <3
 
Imorgon ska jag rida jue. ÖNSKEHÄSTAR: DESOTO OCH DENENDA <3
Hoppas på hoppning såklart! ;)
 
Har kollat på Ponnyakuten :) Det var väl bra, tycker fortfarande att en del hoppryttare behöver både mer kunighet, dressyrarbete och mycket mer träning från marken med sina ponnys. Vad tycker ni?
 
Imorgon är det.. Ja, behöver jag ens säga det??? Skolaaaaaaa... USCH!!!!!!! Jaja får väl fixa det antar jag.. Måste lägga mig vid nio-tiden idag också!!! :( Uscha och fya!
 
Nu ska jag kolla på film med Amaki, brb imorgon! :P
 
 
 

0 Kommentera :D"Hemma :)"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0