Zebra Print Pointer 2

IDAG

Idag har vi haft en friluftsdag i skolan :) Vi gick ner till trummesjön, där skulle vi pimpla, lekar och lite isvett ;) Alltid bra att kunna :P
 
Men sen iaf åkte jag till Tokarp. Jag red ju i hopppspecial :D
Vi red en bana:
Dåligt ritat av mig, men hoppas att ni ser ändå :P
Vi red en bana då som sagt. Givetvis oppade vi fram och värmde pp ordentligt först. 
Vägarna idag var lite kluriga, men det gick jättebra. Men måste öva på att hålla igång i hörnen och att släppa på innertygeln. Hamnar på min checklista lätt! 
 
Sluthöjden på hinrerna låg väl på runt 50-70 cm. Det var ganska så längesen jag hoppade så högt, men roligt vare iaf! :D Men fina DeSoto klarade ju det utan problem <3
 
Jag är nöjd iaf! Tack för ännu en underbar träning My! <3
 
Film när jag hoppar banan kommer!!! :)
 

1 Kommentera :D"IDAG"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: Myran

=)

2013-02-08 || 23:07:31
URL: http://trinnie.blogg.se
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0