Zebra Print Pointer 2

Lördagen går mot sitt slut...

Cha cha bloggen!! Nää, skoja :P
Imorgon är det programridning :D Har packat och planerat ;)
Men förövrigt har vi målat om mitt tak i mitt rum och vi har köpt tapeter :) Jag ska ha en fondvägg med hästar på och en annan gråaktig tapet :)  Det kommer nog bli jättebra!
Har inte ridit Blökk idag, hade ingen tid så red Fritte ist eftersom att han har stått sen i onsdags. Rider imon ist kanske ;)
Men iaf red jag ju Fritte. Han var jättefin. Han sänkte huvudet och var allmänt jätteduktig. Red dressyr idag då, jag hoppade ju igår så :) Tro inte att jag anpassar mig för hur jag jhar ridit. Jag går mest på hästen givetvis :)
 
Nu ska jag käka potäter med kycklig + såser.. Läskar er lite nu va :P
 
Ska kolla på melodifestivalen sen också givetvis, sen måste jag sova så jag orkar hela dagen imorgon. Jag tänkte nämligen stanna lite efter programridningen och rykta DeSoto och pyssla om han helt enkelt, det kommer han nog tycka om <3 Jag får stanna lite efter och pyssla om han eller, Myran? :)
 
Nu måste jag äta, bloggar mer imorgon, BYE!! :D
Fina DeSoto <3<3<3

3 Kommentera :D"Lördagen går mot sitt slut..."
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: Julia

Lycka till, Ewe :) (imorgon menar jag) ;)

Svar: Tack!:)
Evelyn

2013-02-09 || 19:38:16
Postat av: Myran

Det är ok! =)

Svar: Okej, bra :D
Evelyn

2013-02-09 || 20:07:23
URL: http://trinnie.blogg.se
Postat av: Ammy

Kolla sms:et ;)

2013-02-10 || 12:34:31
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0