Zebra Print Pointer 2

Nää, nuuu kom blogglusten (lol)

Nu kom blogglusten bara för att jag skrev idag att jag tar en lite paus, fast å andra sidan är det väl bra att jag fårr blogglust nu :) ska leks med Ammy imorgon :D Sen ska jag rida med RL (Rosmarie Larsson) jag kommer skriva RL ist för Rosmarie ist :)

Idag red jag Fritte en lite kortare bit en till Hult, jag kända att han inte var på noterna idag så det får bli en annan dag ist, imorgon vet jag inte vad jag ska göra med han om jag nu gör något i huvudtaget.. Men det blir lite dumt ifall han står 2 dagar.... Näää, han överlever nog ändå ;) Vi ska troligtvis åka skidor på lördag ju i Ullricehamn :) det ska bli jättekul!!!

Bloggade på mobilen nu, det var bättr än på min dator ;)
Så, nu avslutar jag detta inlägget och säger godnatt ännu en gång och nu menar jag det ;P

Godnatt .<3


0 Kommentera :D"Nää, nuuu kom blogglusten (lol)"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0