Zebra Print Pointer 2

Privatlektion :D

Idag hade jag ju privatlektion :) Det var JÄTTEROLIGT verkligen!!! Jag red DeSoto, och jag hoppade :)
 
Först red jag såhär:

 
Jag skulle rida sånära bommen vid A då, om ni fattar vilken jag menar :)
Hindret låg på kanske 30 cm från början sen så höjde Myran det till ca 40 cm. Vi red så några gånger.
Jag behöver öva på att släppa på innertygeln och landa i vänster galopp.
 
Skriver klart inlägget imorgon, vill inte blogga mer nu :) Sry alltså, men nu har jag fått hjärnsläpp och ingen lust alls att skriva färdigt.. Ingen blogglustttttttt............ :(
 

0 Kommentera :D"Privatlektion :D"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0