Zebra Print Pointer 2

ÅSIKT OM TRETORN ADVANCE!!!!!!

Kör en liten åsikt om mina stövlar, Tretorn Advance.
 
Börjar med att dom är j*vligt snygga (tycker jag i alla fall) Dom är stela ibörjan men redan efetr första passet är dom inte alls så stela, men visst.. Dom ÄR stela fortfarande. Dom är väldigt sköna ocgh dom är lätta att göra rent.
 
DYRA-ca 3000 kr. Kanske är liiite för dyrt för som, men köpte dom gör 1600 kr, det var verkligen PRISVÄRT! 
Dom har sporrskydd i hälen så att sporrarna inte ska skava sönder dem.
 
Så, där har ni lite om vad jag tycker och lite fördelar + någon nackdel.
 
Såå, En STOR HISS av mig!! ^^
 
Kram!
 

0 Kommentera :D"ÅSIKT OM TRETORN ADVANCE!!!!!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0