Zebra Print Pointer 2

Imorgon är det dressyrtävling!!

Godmorgon allihopa!!
 
Tänkte skriva lite förbredelser inför tävlingen imorgon:
 
Packa ner:
  • Ridbyxor 
  • Hjälm
  • Vita handskar
  • Schabrak (vitt)
  • Kavaj
  • Jacka, ifall det blir kallt...
  • Startlista
  • Pengar
  • Stövlar
  • Håruppsamlingsrosett
  • Mjukisar
  • Borstar
  • Ca 20 kr extra till fika =P
  • Ett leende på läpparna och ett bra självförtroende

Det var nog det! =)
 
Detta ska jag tänka på på FRAMRIDNINGEN:
  • Rida igenom LC:2 och LB:1 så exakt som möjligt en gång.
  • Rida delar ur programmen.
  • Få han lösgjord åt båda håll. 
  • Ingen stel häst ska jag ha sen innne på banan.. =P

Vi får se imorgon hur detta går =P Jag kräver inget specielt att jag ska vinna LB:1 I och med att det är första gången. Men LC:2 Ska jag satsa mycket på! Men visst, ja tackar inte nej till en blå-gul rosett till LB:n ;)
 
Kram på er, Vilma kommer snart och vi ska till Tokarp :-D

0 Kommentera :D"Imorgon är det dressyrtävling!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0