Zebra Print Pointer 2

Hejdå Onsdag!

Idag har jag ridit Blökk ut i ca 1 och en halv timme i det UNDERBARA vädret som var idag! Klarblå himmel och massa sol! Mamma red med jag och Rosemarie ^^ Vi skittade, travade, töltade och galopperade, allt gick SUPERBRA!! Hon stack en gång men det var inte så att jag inte fick stopp på henne. 
 
Sen red jag Fritte på eftermiddagen :) Borstade han regält och tog bort massa vinterpäls från han. Red i paddcocken i ca 30 min. Körde igenom LC:2 och LB:1 I skritt och lite, lite trav i och med att han har mycket, mycket päls och att det är varmt ute samtidigt. Skrittade väldigt mycket vägar som ingår i dom 2 programen.
Han skötte sig super även ifall passet inte var ett dugg krävande.
 
På söndag ska jag tävla DeSoto i LC:2 och LB:1!!!! Det ska bli superroligt och jag är astaggad verkligen! :D 
 
Imorgon ska jag rida på Tokarp igen! :) 17.30 så jag TROR inte att jag kommer att blogga mellan (13.40-ca 19.30) så ni vet! 
 
Nu ska jag sova... *GÄSP*
 
Kram och godnatt!
DeSotos urgulliga mule :P

0 Kommentera :D"Hejdå Onsdag!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0