Zebra Print Pointer 2

Hopptävling!

4/3= hopptävling!
Jag är sjukt taggad!
Ska ha DeSoto på 40 cm.
Längtar!
Men aja. Jag har sett Ponnyakuten nu med. Det var rätt knäppt att Shirin började grina, men såklart alla har orsaker till att vara ledsen.
Kolla in min kompis blogg med: www.ninisbloggen.blogg.se
OBS Kan hända att hon inte uppdaterar den så mycket ;)

Ånej! Det är skola imorgon och sportlovet är slut D:
Ska rida på världens bästa ridskola imorgon iaf =)
Rolf-Göran BengtssonMalin Baryad Johnsson
Mina idoler!

0 Kommentera :D"Hopptävling!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0