Zebra Print Pointer 2

Kalas!

Ska på kalas kl.15.00 så jag ska inte blogga på några timmar.
Men iaf jag kan berätta att jag inte har ridit idag utan jag gick en sväng i stället.
Det gick väldigt bra, men i början var han lite seg ;)
Ni får som sagt jätte gärna lämna komentarer.
Bloggar mycket mer sedan, älskar att blogga!
Oj! Då kan jag inte sluta blogga redan. Har Ipad nu så jag kanske stavar lite fel, men hoppas ni fattar ändå!
Ska kolla på Ponnyakuten ikväll, ska ni det? Ok jag vet att det typ är ingen som läser den här bloggen.
Senare kommer det bilder på min häst!
Och då lovar jag att det blir shitsöta bilder :)

1 Kommentera :D"Kalas!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: Ammy

Joo jag läser din blogg:)

2012-02-26 || 15:13:10
URL: http://ammystanlaromlivet.blogg.se/
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0