Zebra Print Pointer 2

Lite gott och blandat =)

Ikväll ska jag äta pommes med revbenspjäll + kyckling, MUMS!
Och som efterrätt ska jag och min familj då äta glass med frukt =)
Hoppas jag inte läskar dig för mycket....
Mamma red Udina idag i skogen, sen fick jag gå ner och möta henne i skogen så jag kunde skritta av henne lite =) Väääldigt pigg va hon :-)
Vi måååååste köpa mer såndär spån man har till smådjur, ser ut som korvar.. 
Aja, ni får ha det så bra!
Ge mig stråt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU!
 
 

0 Kommentera :D"Lite gott och blandat =)"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0